Budowanie powiązań pomiędzy biznesem a ekonomią społeczną
Podręcznik prezentuje dobre przykłady nawiązywania współpracy między biznesem a ekonomią społeczną.
Istnieje potrzeba pogłębienia wiedzy w zakresie budowania powiązań pomiędzy biznesem a ekonomią społeczną oraz wypracowania narzędzi ułatwiających prowadzenie działań w tym obszarze. Niniejsza publikacja stanowi próbę przynajmniej częściowego zaadresowania tych potrzeb. Zachęcamy do zapoznania się materiałem, a w szczególności z umieszczonymi w nim narzędziami. Autorzy podręcznika liczą, że stanowić będzie inspiracje dla podejmowanych przez organizacje działań, a pokazane w materiale mechanizmy budowania współpracy pozwolą na replikowanie dobrych rozwiązań w całym kraju.
Polecamy Sprawdź, co jeszcze dla Ciebie przygotowaliśmy

Metoda Fundacji Orange na skuteczny projekt społeczny
Niniejsza publikacja ma służyć przedstawieniu metody na projekt społeczny, która została...
Oglądaj więcej
Rozwój przedsiębiorczości społecznej w Polsce i wybranych krajach Unii Europejskiej
Raport ukazuje rozwój przedsiębiorczości społecznej w Polsce i wybranych krajach UE:...
Oglądaj więcej
Zalecenia na rzecz wzmocnienia przedsiębiorczości społecznej – podsumowanie międzynarodowego raportu i historie sukcesu
Opracowany raport zawiera zestaw zaleceń dotyczących wzmacniania przedsiębiorczości społecznej oraz aspekty...
Oglądaj więcej
Zaszczep się przeciw wypaleniu. W poszukiwaniu równowagi w działaniach społecznych
W dniach 5 i 10 listopada 2020 roku odbyła się (anty)konferencja...
Oglądaj więcej
Jak dobrze ewaluować projekty? Miniporadnik ewaluacji dla realizatorów projektów z obszaru edukacji, kultury, animacji lokalnej
Miniporadnik ewaluacji i zestaw narzędzi ewaluacyjnych powstały, by zmienić negatywny sposób...
Oglądaj więcej
Działaj lokalnie! – przewodnik po centrach wolontariatu z terenu województwa łódzkiego
Jest to praktyczny przewodnik z wykazem aktualnych centrów wolontariatu oraz podmiotów...
Oglądaj więcej