Najlepsze praktyki z zakresu innowacyjnego nauczania
Ten podręcznik najlepszych praktyk ma na celu nakreślenie dostępnych narzędzi i strategii wspierających innowacje edukacyjne w celu zaspokojenia potrzeb i oczekiwań użytkowników. Niniejszy podręcznik stanowi zbiór najlepszych praktyk w zakresie uczenia się innowacji.
W świecie, w którym technologia rozwija się tak szybko i wszyscy jesteśmy bombardowani informacjami z różnych źródeł, zarówno wewnętrznych jak i zewnętrznych, organizacje spółdzielcze stoją przed wyzwaniem dostosowania inicjatyw edukacyjnych do stale zmieniających się wymagań i oczekiwań nowych członków.
Oczekiwania potencjalnych pracowników zmieniają się szybciej niż kiedykolwiek a ich potrzeby szkoleniowe i preferencje edukacyjne odbiegają od tradycyjnych wcześniej oferowanych inicjatyw szkoleniowych. Znaczącą przeszkodą w świecie nauki i rozwoju stał się zwłaszcza czas. Ludzie są zajęci, wykonują wiele zadań i pracują z dowolnego miejsca przy wykorzystaniu między innymi urządzeń mobilnych.
Jako specjaliści ds. uczenia się i rozwoju musimy szukać sposobów, aby pomóc naszym pracownikom w kontynuowaniu nauki w tym szybko zmieniającym się środowisku pracy. Musimy skoncentrować się na przekształceniu udanych doświadczeń edukacyjnych prowadzonych przez instruktorów w innowacyjne rozwiązania, które mogą docierać jednocześnie do większej liczby osób i które zapewniają uczniom lepszy dostęp do inicjatyw edukacyjnych.
Oznacza to próbę przeprojektowania doświadczeń edukacyjnych na mniejsze fragmenty, które obejmą w jak największym stopniu wszystkie zalety zajęć, interakcję z nauczycielami i rówieśnikami, w tym wykorzystanie wspólnych narzędzi oraz dostosowanie treści na potrzeby uczniów w miarę ich pojawiania się.