Wiedza warta miliony
Wiedza warta miliony, czyli rekomendacje i wnioski z programu Społeczny Startup – Wsparcie dla innowacyjnych przedsiębiorstw społecznych w Polsce.
„Wiedza warta miliony” to raport z pierwszej, pilotażowej edycji programu Społeczny Startup realizowanego przez Ashokę we współpracy z UniCredit Foundation oraz Bankiem Pekao S.A. W publikacji zebrano refleksje uczestników pierwszej edycji przedsięwzięcia. Agata Stafiej-Bartosik, Dyrektor Ashoki w Polsce pisze we wstępie do raportu: „Wszyscy wiele się nauczyliśmy i chcemy podzielić się naszym doświadczeniem. Jeśli komuś przyda się ono, żeby skuteczniej przyczyniać się do rozwiązywania problemów społecznych, będziemy usatysfakcjonowani.”
Aby kompleksowo wesprzeć rozwój profesjonalnych przedsiębiorstw, które z powodzeniem będą mogły łączyć działalność gospodarczą z misją społeczną, Ashoka i UniCredit Foundation, we współpracy z Bankiem Pekao S.A., rozpoczęły 15 kwietnia 2015 roku program Społeczny StartUp. Głównym celem programu jest merytoryczne wsparcie dla przedsiębiorstw społecznych na wczesnym etapie rozwoju, w procesie tworzenia lub doskonalenia modeli biznesowych oraz przygotowania profesjonalnych biznesplanów. W ramach programu 10 przedsiębiorstw społecznych, wyłonionych w konkursie przeprowadzonym w okresie 15 kwietnia-15 czerwca, otrzymało granty rozwojowe oraz doradztwo ze strony ekspertów z sektora biznesu.
Czytaj raport: Wiedza warta miliony, czyli rekomendacje i wnioski z programu Społeczny Startup – Wsparcie dla innowacyjnych przedsiębiorstw społecznych w Polsce.